امروز:پنج شنبه, ۲۹ شهریور
تاریخ انتشار:2024-09-08

تجلیل از قبول‌شدگان رتبه‌های دو رقمی کنکور در کازرون

مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری با رتبه‌های دو رقمی در شهرستان کازرون، با حضور خانواده ایشان و جمعی از مسئولین اداره در آموزش و پرورش شهرستان کازرون برگزار شد.

مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری با رتبه‌های دو رقمی در شهرستان کازرون، با حضور خانواده ایشان و جمعی از مسئولین اداره در آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

گفتنی است مریم نوذری با رتبه۲۹ رشته تجربی از دبیرستان فرزانگان، علی خدابخشی رتبه ۳۳، سارا دریسی با رتبه ۴۳ رشته هنر از هنرستان هدایت، محمد داودی با رتبه ۵۵ رشته ریاضی از دبیرستان دستغیب، هانیه رضایی با رتبه ۶۲ رشته ریاضی از فرزانگان و داوود اژدری با رتبه ۹۳ رشته ریاضی از دبیرستان دستغیب و همچنین آیدا فخار نژاد، زهرا بیدخام، نگین بیژنی هرسه از مدرسه بانوسلامی در دانشگاه فرهنگیان قبول شدند، توانستند به موفقیت علمی دست یابند.

این نفرات برتر کنکور ضمن قدردانی از والدین و مربیان خود، به بیان روند مطالعاتی و آینده تحصیلی مورد انتظار خویش پرداختند.

شایان ذکر است که در پایان این مراسم با اهدای هدیه و لوح تقدیر، از این نفرات برتر علمی و مربیان مربوطه در مدارس محل تحصیل آنها تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *