امروز:شنبه, ۳ آذر
تاریخ انتشار:2017-02-07

رئیس اداره آموزش و پرورش قائمیه در هم اندیشی با دانش آموزان:

نقش اساسی و کلیدی موفقیتتان در خود شما است

کشوری می تواند مانور اقتدار داشته باشد که درزمینه علمی پیشرفت کرده باشد و شما دانش آموزان باید ارزش علم و دانش را بدانید و با تلاش و مطالعه مناسب شاهد نتایج مطلوب باشید

به  گزارش کازرون نگاه، صبح امروز در اقدامی اداره آموزش و پرورش قائمیه  همایشی برای هم اندیشی و با توجه به اهمیت موضوع آموزش در دو پایه سوم و پیش دانشگاهی باحضور دانش آموزان این شهر با رئیس اداره  درسالن اجتماعات شهید نریمانی برگزار کرد.

سید قاسم تقوی رئیس اداره آموزش و پرورش قائمیه در این همایش ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان ،گفت:برای دستیابی به موفقیت باید یکسری شاخص هایی را رعایت نمود که از جمله  پشتکار، داشتن هدف و انگیزه، علاقه، استعداد، توانایی و برنامه ریزی را می توان برشمرد.

وی ضمن ایجاد تعدادی سوال انگیزشی در ذهن دانش آموزان افزود: نقش اساسی و کلیدی موفقیتتان، در خود شماست.خودتان را باورداشته باشید و از استعداد و فرصت و موقعیت ها خوب استفاده کنید .

تقوی گفت:این باور قلبی من است که همه شما دانش آموزان توانمند هستید که هرچند توانایی ها متفاوت است اما رمز موفقیت  شما باید تلاش و پشتکار  و برنامه ریزی  و توکل برخدا باشد .

رئیس اداره آموزش و پرورش قائمیه بیان کرد: شما هر اندازه تلاش کنید به همان اندازه نتیجه خواهید گرفت، مسیری را که شما باید طی کنید طوری باشد که در آینده پشیمان نشوید.

وی افزود: کشوری می تواند مانور اقتدار داشته باشد که درزمینه علمی پیشرفت کرده باشد و شما دانش آموزان باید ارزش علم و دانش  را بدانید و با تلاش و مطالعه مناسب شاهد نتایج مطلوب باشید .

همچنین  هوشنگ اکبرینیا مدیر دبیرستان شهید نریمانی به بررسی نتایج نمرات دروس در نیم سال اول پرداخت و گفت:دربررسی نتایج نمرات درهمه پایه ها رشد قابل توجهی نسبت به سال قبل داشتیم امادر پایه سوم تجربی  نتوانستیم  به آن رشد مورد نظربرسیم که باید ضعف ها راشناسایی و بتوانیم آنها رابرطرف کنیم.

درپایان برنامه دانش آموزان سولاتی را ار رئیس اداره آموزش و پرورش قائمیه در قالب پرسش و پاسخ انجام دادند.

14

11

نقش اساسی و کلیدی موفقیتتان در خود شما است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *