امروز:یکشنبه, ۴ آذر
تاریخ انتشار:2015-11-06

فرماندار کازرون:عملیات چهار خطه کردن تنگ ابوالحیات شتاب بیشتری گرفته است

فرماندار شهرستان کازرون گفت: عملیات چهار خطه کردن تنگ ابوالحیات به دشت ارژن که یکی از مصوبات سفر اردیبهشت ماه ۹۴ رییس جمهوری به استان فارس است، شتاب بیشتری گرفته است.

به گزارش کازرون نگاه ، فرماندار کازرون ، حمید رضا گرامی، پنجشنبه در حاشیه بازدید از چگونگی پیشرفت فیزیکی این پروژه راه سازی در کازرون در گفت و گو با خبرنگاران گفت : تنگ ابوالحیات به دشت ارژن یکی از مهمترین راه های ارتباطی استان های جنوبی کشور از جمله خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به استان فارس است. جاده
وی افزود: به سبب کوهستانی بودن مسیر تنگ ابوالحیات به دشت ارژن، تصادف های منجر به فوت در این مسیر نسبت به سایر نقاط کشور بسیار بالاست .
گرامی ادامه داد: اتمام این پروژه علاوه بر ایمن سازی این جاده، تاثیر بسزایی در کوتاه تر شدن زمان تردد وسایل نقلیه و به تبع آن زودتربه مقصد رسیدن مسافران دارد و همچنین در کاهش مصرف سوخت خودروهایی که در این مسیر تردد می کنند بسیار موثر است.
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان کازرون هم در این بازدید اظهار داشت: طول قطعه اول جاده تنگ ابوالحیات به دشت ارژن که هم اینک در دست احداث است ۱۱کیلومتر و اعتبار تخصیصی آن ۲۲۰ میلیارد ریال است.
محمد رضا نکویی افزود: این قطعه پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و تا کنون پنج کیلومتر از عملیات کوه بُری و خاکبرداری این مسیر انجام شده و بر اساس قول پیمانکار تا پایان سال ۹۵ این قطعه به اتمام خواهد رسید.
وی اظهار داشت: قرارداد قطعه دوم نیز با پیمانکار منعقد شده و پس از اتمام این قطعه، مسیر چهار خطه دشت ارژن به شیراز متصل می شود.

3 پاسخ به “فرماندار کازرون:عملیات چهار خطه کردن تنگ ابوالحیات شتاب بیشتری گرفته است”

  1. ناشناس گفت:

    جناب قاسمی جنابعالی حمایت یک جانبه از شخص خاص میکنید و مناسب این سایت نیستید و نظرات را بر اساس میل تأیید میکنید

    • سردبیر گفت:

      مخاطب گرامی سلام
      از اینکه محبت نمودید و نقد نمودید سپاسگذاریم .
      ضمن اینکه نظر ارسالی شما تحویل اقای قاسمی گردید ، یک نکته جهت اطلاع شما و سایر مخاطبان گرامی؛
      همه نظرات ارسالی مخاطبان بدون هیچ تعللی پس از مطالعه منتشر شده است به جز مواردی که حاوی توهین ، تهمت و یا شایعات بدون سند بوده است .
      باتشکر

  2. محمدعلي گفت:

    عملیات چهار بانده کردن این جاده در زمان دهقان ناصر آبادی و با دستور وی متوقف و بودجه اون به حای دیگری انتقال یافت.
    وگرنه تا حالا تمام شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *