امروز:پنج شنبه, ۲۹ شهریور
تاریخ انتشار:2024-07-04

کازرونی‌ها بیشتر هوادار جلیلی هستند یا پزشکیان؟ / تصاویر می‌گویند

در تصویر میزان حضور پرشور هواداران #جلیلی را می‌بینید که به دلیل ازدحام هواداران و عدم ظرفیت حیاط مسجد جامع شهدا، مردم در میدان شهدای کازرون نیز تجمع پرشماری را تشکیل دادند.

آخرین تجمع رسمی هواداران دو کاندیدای انتخابات در کازرون برگزار شد که هواداران مسعود پزشکیان در کانون شهید عسکری، هواداران سعید جلیلی در مسجد و میدان شهدای کازرون جمع شدند.

در تصویر بالا میزان حضور پرشور هواداران #جلیلی را می‌بینید که به دلیل ازدحام هواداران و عدم ظرفیت حیاط مسجد جامع شهدا، مردم در میدان شهدای کازرون نیز تجمع پرشماری را تشکیل دادند.
که از شعارهای آنان این بود:
بعد شهید رئیسی
فقط سعید جلیلی

در تصویر پایین، تعداد هواداران انگشت‌شمار #پزشکیان مشخص است که تنها نیمی از سالن پر شده بود و منجر به درخواست التماس‌گونه مجری برای تشویق بلندتر و شکایت سخنران از کمبود حاضرین گردید.
جالب توجه اینکه بخشی از همین حاضرین تجمع هواداران پزشکیان را، هواداران جلیلی تشکیل می‌دادند که احتمالا برای بررسی نکات بیان شده رقیب حاضر شدند!
از جمله شعارهای کم رمق این جمع:
پزشکیان زنده‌باد
خاتمی پاینده‌باد

قابل ذکر است که در دوره اول، چنانچه نظرسنجی کازرون نگاه پیش‌بینی کرد، جلیلی در شهرستان کازرون رای اول را کسب کرد و پس از وی پزشکیان، قالیباف، باطله و پورمحمدی قرار گرفتند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *