امروز:پنج شنبه, ۲۹ شهریور
تاریخ انتشار:2024-09-15

تاسیس ۶ رشته جدید در مقطع دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون

دانشگاه آزاد اسلامی کازرون بالغ بر ۱۰۰ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه ای و دکترای تخصصی دارد که دانشجویان آن در ۷ دانشکده مشغول به تحصیل هستند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون یکی از دانشگاه های مطرح از نظر تنوع و تعداد رشته های تحصیلی در جنوب غرب کشور است.

این دانشگاه بالغ بر ۱۰۰ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه ای و دکترای تخصصی دارد که دانشجویان آن در ۷ دانشکده مشغول به تحصیل هستند.

دکتر رهام والی، معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه ابراز داشتند خوشبختانه با پیگیری های انجام شده برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، ۶ رشته جدید روانشناسی، آموزش زبان انگلیسی و مهندسی حرفه ای صنایع شیمیائی در مقطع کارشناسی، زبان و ادبیات فارسی و مهندسی طراحی شهری در مقطع کارشناسی ارشد و دکترای زبان و ادبیات فارسی به جمع رشته های این واحد دانشگاهی افزوده شده است تا در کنار سایر رشته ها پذیرای علاقه مندان ورود به این واحد دانشگاهی باشد.


لازم به ذکر است که رشته روانشناسی واحد کازرون در ۲ سال اخیر بصورت تفاهمی و با محوریت واحد سپیدان نسبت به جذب دانشجو اقدام می نمود که با تلاش های انجام شده و اخذ مجوز از وزارت‌ علوم، تحقیقات و فناوری، این رشته بصورت مستقل به نام واحد کازرون در دفترچه انتخاب رشته ورودی های ۱۴۰۳ ثبت گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *